Schade goed geregeld
01-02-2019Wij houden van persoonlijk en professioneel contact met onze relaties. Dat is niet alleen bij het aanvragen of muteren van een verzekering maar ook indien u onverhoopt een schade heeft. Onze schadeafdeling kent inmiddels 10 collega’s die allemaal breed inzetbaar zijn. U wordt dus altijd geholpen door een deskundig medewerker en komt niet in een ellenlang keuzemenu terecht. De gemiddelde wachttijd op onze schadeafdeling is maximaal 10 seconden.
Uit een recent onderzoek onder 768 respondenten blijkt onder andere dat:
- 90,36 % het telefonisch contact goed vond. 8% beoordeelde het gesprek als gemiddeld en 4 personen gaven ons een onvoldoende.
- 90,76 % heeft aangegeven dat de deskundigheid goed is.
- 91.67 % heeft het beantwoorden van hun vragen met een goed beoordeeld.
- 86,46 % vond dat er goed werd meegedacht in oplossingen.
- De snelheid in het afhandelen van de schade werd door 10,91 % als gemiddeld ervaren en door 85,94 % als goed.
- In 94,57 % van de gevallen is de schadeafhandeling door de reparateur in één keer goed verlopen.
*De respondenten konden kiezen uit onvoldoende, gemiddeld en goed.
In alle gevallen scoort onze schadeafdeling hoge percentages en dat is een uitkomst waar wij erg trots op zijn!
Terug